هزینه های فردی که یک سرباز
نوشته شده توسط : nezamevazifee

«حقوق ماهانه کارکنان وظیفه بر اساس عوامل درجه و تحصیلات و مدارک اکتسابی برابر ابلاغ ستادکل بر مبنای حداقل حقوق کارکنان پایور نیروهای مسلح موضوع لایحه قانونی مربوط به حداکثر، حداقل حقوق ،‌مستخدمین شاغل و بازنشسته و آماده خدمت مصوب 3 خرداد 58 شورای انقلاب تعیین می شود.» حال اینکه بر اساس ماده 50 قانون خدمت وظیفه عمومی «افسران و درجه داران وظیفه در صورت اعزام به ماموریت یا انتقال یا خدمت در مناطق محروم و بد آب و هوا مشمول مقررات فوق العاده و مزایای مربوط به افسران و درجه داران کادر ثابت نسبت به حقوق آنان خواهند بود. سایر کارکنان وظیفه در موارد مذکور از دو سوم فوق‌العاده‌ها و مزایای درجه گروهبان دومی کادر ثابت نسبت به حقوق آنان خواهند بود. سایر کارکنان وظیفه در موارد مذکور از دو سوم فوق‌العاده‌ها و مزایای درجه گروهبان دومی کادر ثابت برخوردار خواهند شد.مشمولین عزیز در این مقاله در خصوص حقوق سرباز صفر نوشته ایم امیدواریم  مظالب امده مورد رضایت و توجه شما عزیزان باشد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

     ,,,,,,,,,        

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,

 
 
به زبان ساده تر با توجه به ماده 49 و 50، حقوق دریافتی یک سرباز باید بین 60 تا 90 درصد حقوق هم کادر خود باشد. حقوق یک سرباز در حال حاضر بر اساس مدرک تحصیلی که دارد، بین 70 تا 120 هزار تومان تغییر می‌کند. حال اینکه بر اساس اطلاعات به دست آمده حقوق دریافتی یک ستوان دو حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است و این در مقایسه با یک سرباز که مدرک کارشناسی ارشد دارد و دارای درجه ستوان دو بوده، به خوبی نقض یک قانون را نشان می دهد.



تخفیف صفر درصد حمل و نقل برای سربازان

در کنار هزینه های فردی که یک سرباز  دارد، حمل و نقل یکی از بزگترین دغدغه های او است. بسیاری از سربازان دیپلم که به آن ها سرباز صفر نیز گفته می شود فقط ماهانه بین 45 تا 50 هزار تومان از نظام وظیفه دریافت می کنند.
 
شهرداری برای دانشجویان، دانش آموزان، افراد سالمند، خانواده های شهدا، کمیته امداد و بسیاری دیگر تسهیلاتی را فراهم می کند که بتوانند به راحتی از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. برای سالمندان کارت منزلت با تخفیف 90 درصد صادر می کند. افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی نیز از این خدمات برخوردارند. گفتنی است برای جانبازان 25درصد به بالا، معلولان و والدین و همسران شهدا کارت ویژه ای با تخفیف 100 درصد صادر می شود اما سربازان که با توجه به میزان حقوق دریافتی و زندگی در شهر دیگر نیاز مبرم به تسهیلات حمل و نقل دارند از هیچ گونه کارت تخفیفی برخوردار نیستند. این بدان معنی است که شهرداری با آموزش و پرورش، وزارت علوم، بنیاد شهید و کمیته امداد رایزنی هایی را انجام داده اما با سازمان نظام وظیفه نتوانسته هیچ همکاری در این زمینه داشته باشد.


عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس با یادآوری اینکه روا نیست سربازی که شبانه روزی در اختیار یکان و قسمت خود است چنین حقوقی دریافت کند، افزود: این دید باید نسبت به سرباز که دوره‌ای اجباری را بگذارند، تغییر کند تا حداقل‌ها برای یک سرباز تأمین شود تا این او از آسیب‌های احتمالی به دور باشد.دوستان عزیز برای اطلاعات جدید و دقیق تر در خصوص حقوق سرباز صفر با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید.


سربازان تحت پوشش کمیته امداد

به زودی این افزایش حقوق اجرایی خواهد شد، درباره تأمین اعتبارات لازم در این خصوص نیز گفت: اعتبارات آن از سوی ستاد کل نیروهای مسلح پیش‌بینی شده است.کمالی درباره اینکه معیار تشخیص تحت پوشش بودن سربازان متأهل، پوشش خودشان است یا والدین؟ اظهار کرد: سربازان متاهلی که خودشان و والدین‌شان تحت پوشش کمیته امداد باشند از این افزایش حقوق استفاده خواهند کرد.

 منبع:حقوق سرباز صفر چقدر است ؟

 
 
 

 استعلام وضعیت نظام وظیفه-کد سخا نظام وظیفه-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 97 -وضعیت نظام وظیفه|سامانه سخا نظام وظیفه-سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه تهران -درگاه نظام وظیفه نظام وظیفه و سربازی -کد سخا نظام وظیفه چند رقم است؟-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی -نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی  -مراحل خروج از کشور دانشجویان -ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97 - زمان آزمون نظام مهندسی 97 نوبت دوم -مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -شرایط خرید سربازی  -مشاوره انلاین نظام وظیفه -سامانه سخا نیروی انتظامی - شرایط خرید خدمت سربازی -امریه-مهلت ثبت نام لاتاری 2020 -امریه شرکت نفت -امریه وزارت علوم -خرید سربازی در سال 98دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی - ایثارگران ارتش - تکمیل ظرفیت 97 -لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش -پیگیری محل اعزام به خدمتتخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه- کارت ایثارگری به چه کسانی تعلق میگیرد- معافیت تحصیلی -مدارک لازم برای ویزا کربلا کارت ایثارگری -زمان آزمون نظام مهندسی 97 -خرید خدمت -تلفن پاسخگویی سازمان نظام وظیفهنظام وظیفه-درگاه خدمات الکترونیک نظام وظیفه و سربازی-مشاوره نظام وظیفه-خروج از کشور مشمولین-اعزام به خدمتوضعیت نظام وظیفه-معافیت پزشکی چشم-شهریه پرستاری دانشگاه آزاد -پادگان لویزان-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97-دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: هزینه های فردی که یک سرباز ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: